Sunday, May 15, 2011

~ hang Out ~ Ngeee!!!

~Hang Out~

~ Cube teka ape tu ???Hehe ~

Nie adiQ aku yg Kuat pOsing2 nie..!!!
~ @i3at ~

Nie adiQ aku yg 2nd Last..
Lau nak snap pic kene ajak dye!!

~N@dira~

~aKu~


08. Mei.2011

tarikh 08 Mei nie an hari ibu....aku dah sambut 1 day awal iaitu 07. Mei...hehe
sO..08.Mei nie aku bg la peluang kat ayah ibu aku sambut ber2 lak...hehe!!
aku n adiQ2 aku yg lain "hang Out" la ber3 ....
kiteOwg p T.C ( TelOk Cempedak ),jalan jerk bawak adiQ aku nie...
Oleh Kerna...aku pOwn busan duk umah.....
Just nak kOngsi2 mase lapang aku jerk kat sni....
hehehe
ag pOwn cam dah lame ngat jerk x update blOg aku nie an....

it's up tO me Okeyhh!!!



nie la TELoK Sempedak...eh silap..Cempedak...
Santek an...
Lau Korang ase nak g an...tp x tau jalan..aku dah sediakan MAP kat bawah nie...hehehe

Mudah & Cepat...
=D

Nie MAP ke T.C eh !! =D





chOw Chin chOw!!!


No comments:

Post a Comment