Tuesday, April 26, 2011

:: after nie......Lepas nie..... =(



+ Lepas nie ....... After nie +


Lepas nie....xleh dah ke nak shOoping same2...??? =|

Lepas nie......Xleh nak g Kenduri same2!!!??? =|

Lepas nie.....Xleh nak g kOnvOi same2....cam dulu.....Kite g Terengganu~ Kelantan..??? =|

Mkn M'CD ....KFC same2 ag.......=|

Lepas nie.....xleh dah nak amek / snap pic cam nie ??? =|


Lepas nie .... Dah xde owg nak "teman" mkn pagi2...

Lepas nie .... Dah xde owg nak "teman" g wat keje luar....

Lepas nie .... Dah xde "teman" nak ngumpat2.....

Lepas nie ..... Dah xde "teman" nak gelak same2.....

Lepas nie ..... Dah x leh naik JJH ag dah.....

Hurmmm...Lepas nie....aku mesti sOwg2....dah la mmg sOwg2 kat sebelah nie.....

Lepas nie ... ag lah terase sOwg2 diri....

hushhhh!!! Lepas nie ko dtg cni ag ke jumpe aku.....

Lepas nie..... Kite leh ke nak g mkn luar cam dulu2...

Lepas nie kO dah duk jauh.....x mungkin sume nie terjadi ag.......

hurmmm!!! Lepas nie kenangan kite duduk & jd hOusemate selame 2 tahun dah xde ag ke???

hurmmmm....Lepas nie....Lepas nie....Lepas nie!!!!


Lepas nie aku sOwg2 an.....=|


Sedih la....

Smpai at ko an nak tinggal an aku sOwang2...

Smpai at an....!!!

hUrmmmm.......


Mood : Sedih =| Fening =| Pusing =|

Huaaaaaaa!!!

Smpai at Lepas nie....!!!!!

Wehhhh!!!! aku sOwg an pas nie!!!huaaaaa!!!



=|

No comments:

Post a Comment