Monday, April 11, 2011

LESEN OH LESEN

LESEN OH LESEN

Today is my “bosan” day !! So …oleh kerna aku ada blog aku sendiri…ikut suke at aku la an aku nak create pe kat cni!!!btOi x ???ke salah pe yg aku ckp nie???

Hahaha!!!

Sebenar nyer pe yg aku nak cite nie…dah lebih 2 taun aku lalui…..haha!!

Saje nak gediX ..nak cite….Lantak la blog aku kOt..lalala

K2 berbalik kepada tOpic asal….haha LESEN OH LESEN..!!

Sebenar nyer aku nak bgtau aku dah dapat lessen penuh kenderaan Kelas D…Hahaha…

02.01.2011….baru ag kOt …..tp an…tiap kali terserempak ngan JPJ time JPJ wat roadblock ….aku mesti takot…kaki tangan mesti sejukk..cOz ada 1 ari 2 aku kn tahan ngan JPJ….Coz JPJ 2 gedix okeyh!!!

Nak tahan2 aku lak….So sejak dari itu la aku trauma ngan JPJ….

N sentiase memakai seat belt hahaha!!!

And baru semalam 11.04.2011 ada lagi JPJ …!!!Nyaris2 aku nyer enjin kete nak mampos…!!!

Disebabkan oleh JPJ ag!!!

Arhhh tidakkkk!!!

Trauma aku Ok!!!!

Eh patot nyer tajuk aku Trauma kOt…eh suke at aku la nak letak tajuk ape an..!!!lalalalalala!!

Bye2!!!



No comments:

Post a Comment