Sunday, May 15, 2011

adiQ Nina

Wan Nur Raisya Amira Bte Wan Shahrul Nizam

Wan Nur Raidah Khairina Bte Wan Shahrul Nizam

adiQ Nina

aku & raidah Khairina

Budak sHomell yg ngages manje jerk....hehehe =D

Yuhuuu!!!

arini Mood aku x berape nak waras..!!

that y la aku rajen nak update blOg banyak2 cite..hehehe

Lau time Mood aku tOl2 malaz..jgn harap k...!!

k ape aku nak cite arini n kOngsi2 ngan blOoger n readers adalah..!!

18.03.2011 ari2 aku dapat sepupu baru....Wan Nur Raidah Khairina...

cOmey ngat!!!hehehe mesti kOwang pelik an..aku nie fisrt time ada sepupu ke.....

x Okeyhh!! dalam ramai2 sepupu aku...aku rapat ngat ngan mama baby nie...

iaitu makcu aku...that y la aku rapat ngan anak2 nyer...!!

nie anak mak chu aku num 2nd!!!

Yg 1st Wan Nur Raisya Amira a.k.a Raisya

Yg 2nd nie...Wan Nur Raidah Khairina a.k.a AdiQ Nina!!

ShOmell okeyh diOwg nie..!!!




No comments:

Post a Comment