Thursday, March 17, 2011

~Perang Dunie~



Perang ...Perang...& Perang!!!

=(
aku nak share ngan geng2 blog aku....sedih2....bukan skang la....
time aku perang dunie ngan bf aku....huaaaaa..aku ase perang dunie paling dahsyat kOt....
hehehe!!!(gelak an kO diana!!! )
aku x tau cam ane leh gduh besar lak an....mybe aku saje besar2 an bnd yg kecik kOt..
aku an mmg kepale hangen....nak hangen ikot moOd aku jerkk...hahaha
Al-Kisah cam nie.....
aku x tau la ,sebenar nyer hal nyer kecik jerkk...dye mintak maaf ..then aku yg suke2 besar an kes...even kes 2 ciput jerkkk..hehehe
smpai la kul 2 pg aku xleh tydooo...ngages la ..layan pasaan la...hahaha!!
nak suh dye pujuk an....lalala
aku yg salah alek2 nak owg pujuk....gedix an...hahaha!!!
Then kul 2.00 a.m baru la settle peperangan kiteOwg ..hahaha!!
bangun2 pg mate nak bengkak an ....haha!!
alasan x ckop tydoo ..padahal ngages...hahaha!!!
Esok nyer mmg kene nganjing ngan adiQ aku la...
gduh nak ngages2 an..hahaha!!!

Msti arh ngages ..kene tduh lak 2 aku masej ngan Owg lain padahal aku tydooo...
huaaaaahuaaaaahuaaaa!!!
biar la ...jeles tnde syg an..an..an...hehehe
aku pOwn kadang2 ade pasaan 2 jugakkk...nak wat cam ane an...hehehe
gduh ngan Owg yg aku syg kOt,..mesti arh ngages...
cOz sdihh ....bukan sbb gedix okeyhh...lalala!!!



k la....nie jerkk aku nak update ..yg lebih2 aku simpan dalam dairi persOnal aku suda......
hahaha!!!

k.l allzzz!!!

p/s : I LOVE NORHASIF only!!!hehehe


No comments:

Post a Comment