Sunday, February 6, 2011

Grrr !!!


Grrr!!!

Eeee!!!Grrr!!!Geram!!!

Ape ingat aku nie "ayam yg jual tepi jalan"

suke2 jerk an...dulu bukan main ag...mintak ptOs terus diam...nmpak sgt la time 2 ada "betine"

lain an....Skang leh lak tpOn2 nak mintak baik2 cam dulu....issssh!!!sorry okeyhh!!x malu ker???

Dengan selambe..

halooo....kenall x???sihat??kat ane??wat pe??sape kat umah??

(tanye cam xde pape belaku b4 nie an..)

then aku pOwn ngan angkuh,n sedikit bOngkak tnye la....

asal tpOn..mmpi ape??nak ape???

Leh lak dye jwab saje...nak tponn xleh ker??eeeeyerrr!!!

hangen Okeyhh aku dgr...!!!mcm bOdooo jerkkk...grrr!!

dan2 leh tnye ngan sape skang kawan.."dah tahu bertanye pulak an"

pas2 leh lak tnye xnak baik2 cam dulu semule ker??errkkk...then aku pown tnye la..

asal??skang baru nak carikk...mn g "pempuan"dulu..!!"awek2"dulu....

leh ngan selambe dye jwb...Owg dah xde sape2 la...dah lame dah...eee!!

bangang x!!nmpak sgt dulu mmg ada affair ngan pempuan lain n dalam mse yg same dye ada affair ngan aku!!eee!!nyirap okeyhh dgr!!!ingat aku ape...??

mmg x la an nak time Owg cam 2....sebelum dapat mc2 la jnji...aduyai!!!

nie la lelaki yg x reti nak hargai!!!an..an...Confius aku idOp cam nie...

4 What nak baik2 cam dulu semule??grrr!!leh jnji lak asal nak baik2 cam dulu...sanggOp trun cni jumpe aku....Mmg x la...2run Kuantan pOwn baru sekali....nie ada at nak dtg....

eee!!!Ntah pape !!!Lau la beliau dapat bc nie..!!!

an best!! & bahawasenyer aku nak bgtau la an...

aku dah ada "teman idOp" aku okeyhh!!!

grrrr!!!

sangat hangen 1 badan Okeyhhh!!!!

(+_+)

p/s : Korang2 yg kat luar sane....Jangan cepat cair ngan pujuk rayu lelaki cam nie okeyhh!!!

dislike la!!!

Eeeee!!!Geramm!!!Eeee!!Bnci!!!!

=p

1 comment: